Candid Hari Guru SAMMPS 2013

Hari ini bermulanya semangat nak berblog setelah terputus begitu lama. Begitu banyak cerita yang terpendam sejak menghadiri Seminar Buat Duit Dengan Blog anjuran Denaihati Networks. Banyak juga tips-tips bagaimana hendak menjana pendapatan melalui blog sudah ada di kepala, jika kita berusaha, maka kita akan mendapat pulangannya. 

Baru-baru ini sebelum sekolah menutup tirainya penggal pertama, sekolahku mengadakan sambutan Hari Guru 2013. Bagiku, sambutan kali ini agak hambar sedikit berkemungkinan para pelajar dan guru tiada cukup masa untuk mempersiapkannya. Selalunya, ada pelbagai anugerah untuk para guru tetapi entahlah, aku tidak tahu apa yang berlaku di sebaliknya.

Ini di antara gambar-gambar yang sempat diambil ketika sambutan Hari Guru baru-baru ini. Di harapkan jika sesiapa yang tiada gambar di dalam ini, harap di maafkan kerana waktu itu fikiranku melayang hilang entah ke mana.

Guru-guru bersama Pengetua

 Cikgu Ilham

Hulubalang menunggu para guru

Beratur sebelum masuk

Termenung jauh

 Ketua Umum memberikan ucapan

Pengacara majlis

Banner

Cameraman

Khusyuk melihat 

 Tak sabar hendak balik kampung

Sempat menjeling

Pengetua & PK Akademik membaca kad ucapan

 Fikiran melayang

Persembahan pelajar

Setakat ini sahaja coretan hari guru buat tatapan semua. Jumpa lagi di lain masa.







Post a Comment

5 Comments

  1. lawa gambar-gambar tue ^_^

    ReplyDelete
  2. setiap tahun saya akan hantar kad ucapan kepada pihak sekolah - terima kasih kerana mendidik anak-anak saya walaupun anak-anak saya dah beberapa tahun tinggalkan sekolah.

    bukan saya murid perlu raikan guru, ibu bapa pun sepatutnya

    ReplyDelete