Header Ads

Destinasi Percutian : BOH Tea Center Sungei Palas

Entri ini adalah kesinambungan yang lepas. Selepas melawat Taman Agroteknologi, kami berkesempatan pergi ke BOH Tea Palas Centre. Disinilah tempat yang tercantik, di hiasi daun-daun teh sambil menghirup udara dingin. Sebenarnya pergi ke kawasan tempat tinggi ini, memberi satu ketenangan jiwa bagi yang suka merehatkan diri setelah penat bekerja.
 Permandangan hijau ladang teh
 Berjalan kaki menuju destinasi

 Macam mahu terbang jer

 Permandangan destinasi dari bawah

 Peace Yoo

 Macam dalam cerita Titanic jer

 Saya dah sampai puncak, ayah
Bergambar kenangan sebelum masuk ke dalam

Rasanya makan di sini agak mahal, mungkin kerana status tempat peranginan. Jadi bagi yang ingin berjimat, tak salah membawa makanan sendiri tapi jangan pula macam berkelah. Aku terlihat ada satu keluarga ini, hanya membeli air dan membawa makanan sendiri.

Selepas menikmati panorama, kami sekeluarga ingin pulang. Menapak dari atas sampai ke bawah rasanya terlalu jauh, jadi aku mengambil kenderaan di bawah dan ambil mereka di atas. Rasanya entri ini adalah penamat bagi destinasi percutian bagi kali ini.

7 comments:

  1. pehh, gambar semua memang cantik dan penuh kasih sayang. hoho..

    ReplyDelete
  2. Tq... penuh kasih sayang tu memanglah, keluarga di sisi ketika senang & susah...

    ReplyDelete
  3. Penuh dengan kehijauan..mesti nyaman..

    ReplyDelete
  4. Tak pernah lagi melawat tempat ni. Insyaallah nak pergi satu hari nanti. Best bawa keluarga berjalan

    ReplyDelete
  5. seronok tengok anak-anak dan isteri gembira

    ReplyDelete
  6. I will be drawing my own conclusions about Garcinia Cambogia Extract when I put
    it to the test. Most of these eating plans don't allow enough
    calories, leaving you lacking energy and constantly hungry.
    If you come across the weight loss program information, you would be interested in gathering the details of that program.

    It's a major discovery in locating types of exotic plants which are extraordinarily
    impressive for assisting weight-loss. This is very safe and effective way and we can improve our health by losing weight.
    Cinnamomum cassia stem bark extract can inhibit an enzyme to support normal leptin and insulin action in maintaining healthy metabolic function and body weight.
    Under normal circumstances, it takes the brain at least 20 minutes to know that you are full when eating.
    If you aren't a health club individual, or you need a change, choose a vigorous forty minute walk, or cycle
    trip, do some gardening, swimming, dance, it does not really matter what you do
    as long as it is a task that burns calories, the more the better.

    Chromium picolinate, an essential trace element, is required for normal carbohydrate metabolism.

    Are you tired of exercising regularly without seeing any substantial results.


    My blog; garcinia cambogia extract pure max 3000 mg

    ReplyDelete
  7. Pemandangannya bagus, sangat menyejukkan mata.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.