Bowling Hari Guru 2012


Sudah lama terperap, rasanya mungkin sudah 'basi'.Tapi tak mengapalah, gambar-gambar ini yang sempat diambil kerana aku sendiri main di dalam kejohanan ini. Nasib tidak menyebelahi kerana tekanan dirasai berada di dalam satu kawasan panas. Tahun hadapan, boleh cuba lagi.

' Banyak benda aku nak cerita kat kau ni'

 ' Nampaknya akulah johan tahun ni'

Catatan markah

Cikgu Ilham

'Itulah kau, sapa suruh masuk bola dalam longkang, kan dah kalah'

'Mengumumkan johan boling pada tahun ini jatuh kepada....'

 
 Hadiah


' Senyum sikit, masuk paper Metro ni'

' Banyak pulak jajan dalam ni'

Cikgu Razif

 ' Johan jugak akhirnya'

Maaflah jika gambar-gambar guru yang lain tidak muncul dalam cerita kali ini. Gambar-gambar yang diambil ada yang tidak menarik perhatian. Segala kata-kata yang ada di atas ini adalah rekaan semata-mata, tiada kaitan yang hidup ataupun mati. Maaflah kiranya jika kata-kata tersebut menyinggung sensitiviti seseorang. Segala komen bolehlah anda luahkan di ruangan komen ataupun berjumpa sendiri dengan blogger.
Bowling Hari Guru 2012 Bowling Hari Guru 2012 Reviewed by Mr Kamarul on Tuesday, May 29, 2012 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.