Keputusan SMA 2014 SAMDORANI

Semalam, telah berlangsungnya Majlis Konvokesyen SMA 2014. SMA atau nama panjangnya Sijil Menengah Agama diduduki oleh para pelajar yang menuntut di Sekolah Agama Menengah seluruh negeri Selangor. Syukur Al-Hamdulillah, keputusan SMA bagi tahun 2014 terbaik bagi SAM Sungai Haji Dorani. Pencapaian tahun ini adalah menduduki tempat keempat dari tujuh buah SAM di daerah Sabak Bernam selepas SAMT Bt 38, SAM Pasir Panjang dan SAM Muhammadiah dengan peratus 92.6 peratus.

Menurut salah seorang gurunya, Ustaz Anuar, pencapaian ini adalah terbaik sejak menggunakan sukatan pelajaran terbaru yang diperkenalkan sejak 2012. Seramai 3 orang mendapat Mumtaz,15 mendapat Jayyid Jiddan, 22 mendapat Jayyid, 23 orang mendapat Maqbul manakala 5 mendapat Rasib.

 Ibu yang hadir

Tersenyum
 Berdebar-debar

 Dari pemandangan atas




 Barisan pentadbir

 Pembantu Slide

 Pemandangan dari belakang

 Barisan Pentadbir bersama guru matapelajaran SMA

 Memohon Doa Memohon Restu

Ucapan YDP PIBG 

 Pemandangan dari atas pentas

 Ucapan Pengetua SAM Sungai Haji Dorani

 Mumtaz

 Jayyid Jiddan




Antara yang mendapat keputusan Jayyid Jiddan.


  
Antara yang mendapat keputusan Mumtaz





Selepas penganugerahan sijil kepada para pelajar, pihak SAM Sungai Haji Dorani menganugerahkan hadiah kepada para guru yang bertungkus-lumus membimbing sehingga mendapat keputusan terbaik.









Di akhir majlis, telah diadakan sesi fotografi guru-guru bersama para pelajar.

 Bersama Mumtaz & Jayyid Jiddan

 Bersama semua pelajar


Tahniah kepada semua yang berjaya. Bagi diri ini, walaupun tiada satu gambar yang diambil untuk menunjukkan keberadaan, cukuplah memberi kredit atas gambar yang diambil. Biarlah kita menjadi diri sendiri bukan blogger copy paste.

Post a Comment

1 Comments