Temasya Olahraga SAMMPS 2012


Baru hari ini dapat upload gambar kerana kekangan tugas. Pagi tadi telah berlangsung Kejohanan Olahraga SAMMPS bagi tahun 2012.Cuma pada edisi kali ini, aku menggunakan lens Nikon 55-200 mm dan Sigma 150-500 mm. Kedua-dua lens ni superb bagi yang tahu menggunakannya. Biasalah, badan tidaklah seperti umur 20an, jadi kita dapat mengurangkan pergerakan badan bila menggunakan DSLR.

Peace No War

Memberi sokongan

Senyum



Ustazah Najkha

Pencatat masa

Tiga sekawan

Snap dari dalam padang

Senyum walaupun kaki terasa sakit

Pelajar-pelajar, ikut cara saya melompat ye

Ustaz Abdul Ghani

Cikgu Sapawi

Mengintai di sebalik siku

On Your Mark

Sakit mata ke?

Risau pulak nampak kepala je ni

Tiada siapa pun yang boleh lawan

Laju menuju garisan

Bersaing

Kenapalah tak sampai lagi ni...


Beradu siapa lebih pantas

Menang setelah berhempas-pulas

Cepat...Cepat

Apa lagi yang saya boleh bantu?

Ada yang cemas, tersenyum dan serius

Mana pulak Ilham ni, lari ko ye

Kita nak sampaikan banyak medal ni ustazah

Apasal tudung sama warna dengan baju budak ni?

Aduh sakitnya

Memberi sokongan tidak berbelah- bagi

Setakat pagar ni, apalah sangat...

Ustaz Dzakwan

 
 110 meter lari berpagar

Berlagak tanda kejayaan

Say Cheese

Tak cukup nafas dah ni



 Meneliti gambar yang diambil

Puan Fadzilah

Sebentar nanti, acara akan dimulakan

Kerahkan segala tenaga yang ada

Dorang tu lemah je, korang boleh beat punya

Botol terbang


Berpayung bersama

Ustaz, saya dah menang

Apa yang lucu tu?

Waja...waja....waja...

Tahniah

Terima kasih ustaz

Kami menang

Moga berjaya lagi

Guru-guru perempuan

Terima kasih puan

Kenapa lari tutup muka ni?

Ada jugak gambar aku

Ko tengok budak tu, cute je

Pengumuman oleh Setiausaha Sukan SAMMPS

Menunggu juara

Tak sangka, jadi mc pun boleh menang

Tahniah rumah Satria

Olahragawan SAMMPS 2012

Olahragawati SAMMPS 2012

Tahniah kepada firqah Waja dan Satria kerana mengungguli kejohanan Olahraga bagi tahun ini.Blogger sebenarnya firqah Wira ( Kuning ), tahun hadapan kita bertarung lagi. Sesiapa yang ingin melihat selain dari gambar di atas, bolehlah berjumpa dengan blogger. Terima kasih diucapkan kepada semua yang menjayakan kejohanan olahraga ini, sekurang-kurangnya dapatlah membakar lemak berada di tengah panas.

Temasya Olahraga SAMMPS 2012 Temasya Olahraga SAMMPS 2012 Reviewed by Mr Kamarul on Monday, June 25, 2012 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.